Els alumnes de 5è anem a Can Fugarolas!
31/03/19El passat 18 de març els alumnes de 5è vam anar a Can Fugarolas a fer un tastet de circ. Vam poder pujar a dalt del trapezi, saltar al llit elàstic, fer malabars i equilibris amb pilotes gegants.
Si voleu veure les fotos clicequ AQUÍ
Museu d’història de Catalunya
29/01/19El passat divendres 18 de gener els alumnes de 5è i 6è vam anar al Museu d’Història de Catalunya. Aquí us deixem unes fotos perquè veieu tot el que vam fer.
Fotos del museu d’Història de Catalunya
Recepta a 5è
20/11/18Aquest curs els alumnes de 5è A i B de l’escola hem fet la recepta de magdalenes amb sorpresa. Primer vam treballar la recepta al desdoblament de català i després vam anar a la cuina on vam poder elaborar unes magdalenes boníssimes.
Donació de sang
20/11/18Els alumnes de 5è A i B de l’escola han estat treballant a l’aula per ajudar a dinamitzar la Campanya de Donació de Sang que es va fer a l’escola el passat 13 de novembre. Van ser els encarregats d’informar a totes les famílies de l’escola i els veïns del barri i d’aconseguir que vinguessin a l’escola molts donants. La campanya va ser tot un èxit i van aconseguir que 38 persones s’apropessin a donar sang, 18 dels quals eren nous donants!
Moltes gràcies a tots per la vostra col·laboració!
Experimentació a l’aula
27/10/18Els alumnes de 5è estem estudiant com funciona el cos humà i a experimentació amb la Mercè hem observat com són els pulmons per dins i per fora, de quines parts consta, com és la seva textura… ha estat molt interessant. Si voleu veure les… Llegeix més»
Recepta de 5è
26/10/18Els nens i nenes de 5è hem preparat unes boníssimes magdalenes!
Recepta de 5è
Aquàrium Cicle Mitjà
02/05/18Avui els/les alumnes de 3r i 4t han visitat l’Aquàrium de Barcelona.
Us deixem un enllaç per veure les fotos:
Aquàrium CM
Ballada SardaMAT
27/04/18Dissabte 21 d’abril a la tarda els nens i nenes de 4t vam anar al Parc Central a ballar sardanes. Era la ballada final del projecte SardaMAT (antic SardaTIC), en el qual hem estat treballant la sardana i la cobla durant uns mesos.
Ha estat molt… Llegeix més»
Teatre 4t
29/06/17També ara a final de curs els alumnes de 4t van representar a la sala d’actes del centre cívic Pla d’en Boet “El Rei Meló”. És l’obra de teatre que han estat preparant amb la Susana, ajudats per les tutores i altres mestres, durant aquest trimestre.
Aquí teniu els vídeos dels dos grups, que ho van fer molt bé. Enhorabona per la feina feta!
4t A:
4t B:



