P3: FEM FANG!
29/11/21Ja fa uns dies que a plàstica vam estar modelant amb fang i ho vam passar molt bé. Hem notat el tacte, la textura, la temperatura i també l’olor del fang i hem descobert que, a diferència de la plastilina, quan s’asseca es queda molt… Llegeix més»


