Xocolata i gel a P4
09/02/22Avui a experimentació la classe del Drac hem fet la comparació calent-fred. Primer hem agafat xocolata i hem pensat que podria passar si la posem al microones… hem pogut experimentar amb la xocolata desfeta ben calenta!! Després hem afegit un glaçó tot mirant que passa… Llegeix més»



