Cloenda Atletisme: 4t curs

Els nens de 4t de la nostra escola van participar en la cloenda d’atletisme del consell comarcal de Sabadell. Van participar en diferents proves com: salt de tanques, llançament de pes, 50 m llisos i salt de longitud amb nens d’altres escoles.

En finalitzar la jornada es va portar a terme una competició, un relleu 4×100 amb les altres 7 escoles participants a la cloenda. Van ser 4 alumnes els que van representar-nos en aquesta prova, dos nens i dues nenes. Durant 6 sessions vam fer una unitat didàctica d’atletisme per anar preparats a aquestes jornades i una de les proves que vam entrenar a l’escola va ser el relleu. Els nostres alumnes van fer una prova espectacular quedant primers de les 8 escoles participants però l’emoció més gran va ser la reacció de la resta de companys de la nostra escola. Tots abraçats, saltant, cridant; era una festa!! Va ser una lliçó de companyerisme, ja que només ens podien representar 4 nens però la resta ho va acceptar perfectament i, després de guanyar, les cares de tots els nens reflectien una alegria que, com a mestre, em van fer sentir molt orgullós i satisfet en veure els valors que havien assolit com a grup.

Deixo algunes fotos del grup celebrant la victòria on les seves cares ho diuen tot!

Cliqueu a l’enllaç.