Festes

Els espais lúdics i d’oci informal són importantíssims per a crear vincles i fer xarxa. Des de l’AFA en som conscients i per això ens esforcem en mantenir i fomentar una bona relació entre les famílies i tota la comunitat educativa mitjançant un ambient lúdic i festiu.

A la nostra escola hi ha una gran tradició en l’organització de festes i volem continuar mantenint-la.

La COMISSIÓ DE FESTES s’encarrega de proposar i organitzar, amb el suport i participació de les famílies del centre, activitats i festes tradicionals com:

• Fira de Santa Llúcia
  • Cavalcada de Reis
  • Carnestoltes
  • Sant Jordi
  • Festa de la Primavera
  • Sopar Ball fi de curs

L’AFA també col·labora amb un donatiu econòmic al Comiat de l’alumnat de Sisè.

Les funcions de la Comissió són:

• Establir el calendari de festes de l’escola en coordinació amb la direcció del centre.
  • Proposar i organitzar diverses activitats al llarg del curs.
  • Contractar els serveis necessaris per al desenvolupament de les activitats.
  • Guarnir els espais de l’escola en funció d el’activitat.

Agraïm enormement la implicació i dedicació de les famílies que col·laboreu i us impliqueu en la organització de festes puntualment o de forma continuada. Per contactar amb la comissió podeu enviar un correu electrònic a afasantaperpetua@gmail.com indicant a l’assumpte Comissió de festes.