Entrades i sortides

Entrades i sortides al recinte

Tot l’alumnat entra per la porta principal del centre.
Les famílies de l’alumnat d’I3 i d’I4 els acompanyarà fins a la porta de l’aula.
Les mestres d’Infantil 5 anys esperaran a l’alumnat al pati
L’alumnat de Cicle Inicial entrarà sol per l’escola exterior, però es recollirà a un lloc específic del pati.
Els i les alumnes de 3r pujaran sols a l’aula fent servir la porta B (davant de les escales de l’AFA) i pujaran per l’escala interior. Les famílies de 3r podran recollir els infants dins del recinte escolar davant del porxo.
L’alumnat de 4t, 5è i 6è entrarà sol per l’escala exterior.

Horaris d’entrada i de sortida

Entrada: La portes de l’escola s’obrirà a les 9:00 i a les 15:00 i es tancarà 5 minuts més tard.
Sortida: La portes de l’escola s’obrirà a les 12:25 i a les 16:25. Durant la jornada intensiva aquesta s’obrirà a les 12:55

Entrades i sortides dels dies de pluja

ENTRADES:

• La portes d’entrada serà la mateixa
  • L’alumnat de de primària pujarà sol a les aules per les seves entrades habituals.
  • I3 i I4 entrarà pel lloc habitual
  • I5 s’esperarà a banda i banda del porxo.

SORTIDES

• I3 i I4 sortirà pel lloc habitual
  • I5 a banda i banda del porxo
  • 1r i 2n els aniran a buscar a l’aula (Entrant per l’escala exterior i sortiran per l’escala exterior)
  • CM i CS sortiran quan la resta dels cursos hagin enllestit.