Junta de l’AFA

Hola!

Som l’Associació de Famílies d’Alumnes de l’Escola Santa Perpètua (AFA). Som una entitat sense afany de lucre formada per les famílies del centre. Una de les maneres que tenim de formar part i implicar-nos amb l’escola dels nostres fills i filles és a través de la participació i col·laboració amb l’associació.  El nostre objectiu principal és contribuir a la millora de la qualitat de l’ensenyament que reben els infants i ho fem establint espais de diàleg amb tota la comunitat educativa, organitzant activitats que puguin resultar d’interès i oferint serveis necessaris per a les famílies, com per exemple els serveis d’acollida, menjador o d’activitats extraescolars, entre d’altres.

La Junta actual està formada per les següents persones:

Presidenta

Anna Fauró

Secretària

Celia García

Tresorera

Geraldine Riol

• 📌 Actualment, les reunions de l’Associació de Famílies d’Alumnes (AFA) es fan a la caseta de l’Associació, els divendres estipulats al calendari, a les 18 hores. Tots els socis i sòcies de l’AFA hi podeu assistir i participar de totes les decisions.

Si voleu rebre el correu de convocatòria de les reunions o qualsevol altra comunicació que pugui emetre l’AFA, heu de fer arribar un correu electrònic a l’adreça afasantaperpetua@gmail.com indicant els cognoms de la família i el curs del vostre fill o filla més petit. (Per exemple: família García López 3r). D’aquesta manera formareu part de la nostra llista de distribució.

També és important que us subscriviu al canal de difusió exclusiu per a socis i sòcies de l’AFA, on traslladem tota la informació rellevant de manera més inmediata:

Si teniu algun dubte sobre alguna comissió, o voleu traslladar-nos alguna consulta, queixa o proposta de millora, escriviu-nos a afasantaperpetua@gmail.com i us respondrem el més aviat possible.