Associeu-vos

Algun cop us heu plantejat què suposa per a l’escola, l’alumnat i tota la comunitat educativa del centre, que us associeu a l’AFA i pagueu la quota anual?

L’Associació de Famílies d’Alumnes ofereix serveis que repercuteixen directa o indirectament en totes les famílies del centre i beneficien el conjunt de la comunitat de l’escola gràcies a la col·laboració desinteressada de pares i mares que cedeixen el seu temps i energia en aquesta entitat. Però a més d’aquesta important tasca, hi ha despeses i serveis que tenen un cost.

La vostra aportació permet finançar:

• El manteniment d’aquesta associació, que permet oferir tot tipus de serveis, de pagament o gratuïts, a infants i famílies com ara extraescolars o el servei d’acollida matinal.
  • Un conjunt de serveis solidaris gratuïts dirigits al conjunt de la comunitat de l’escola com ara suport econòmic a l’escola quan ho necessita (materials, inversions), i despeses derivades de celebracions (festa de la Primavera, carrosses, festes de final de curs, etc.)
  • Altres despeses de manteniment com ara la quota de la FAPAC (proporciona assegurança civil i assessorament general i legal), despeses bancàries derivades de l’existència i el funcionament de l’associació, entre d’altres.

Som AFA. Coneix-nos 2022

Us recordem que és indispensable ser família associada per poder participar de qualsevol activitat o servei ofert per l’AFA.

Podeu fer la inscripció pel curs 2023-2024 des d’aquest enllaç: https://forms.gle/rJj3p3qNLeJkKrek8

Recordeu que ser família associada té avantatges a comerços locals. Consulteu-los aquí:https://agora.xtec.cat/ceip-sp/comercos-collaboradors/

Per a qualsevol consulta, no dubteu a contactar amb nosaltres i plantejar les vostres inquietuds. Podeu escriure a afasantaperpetua@gmail.com.

I veniu a les reunions de l’associació, feu-vos membres d’una comissió i participeu activament en l’entitat i en la presa de decisions! Amb la vostra participació més directa contribuireu a dinamitzar i millorar la nostra escola.

Us hi esperem!