Formació a famílies

Fotografia: Anna Fauró

Des de l’AFA, creiem que és important acompanyar les famílies que compartim espais i moments a la nostra escola també en altres àmbits de la nostra vida quotidiana.

La formació per a famílies és un espai on compartir moments, créixer i també debatre i reflexionar sobre aspectes i temàtiques que poden aportar valor en la millora individual i col·lectiva.

Per formació entenem totes aquelles accions, ja siguin presencials o en línia, on es genera un espai d’intercanvi d’experiències, aprenentatge o vivència enriquidora per a famílies i/o infants.

Entenem que l’aprenentatge és transformador i rellevant quan es fa de manera col·lectiva i que les formacions no han de ser unidireccionals, sino totalment participatives.

La COMISSIÓ DE FORMACIÓ A FAMÍLIES es dedica a escoltar i recollir els interessos de les famílies del centre i a cercar activitats, tallers i xerrades d’acord amb ells.

Les funcions de la comissió són:

• Fer el seguiment de les demandes i interessos formatius de les famílies.
  • Organitzar tallers, xerrades i activitats de valor per a les famílies.
  • Encarregar-se de la gestió de les inscripcions.

Per a contactar amb la comissió podeu enviar un correu electrònic a afasantaperpetua@gmail.com indicant a l’assumpte Comissió de formació a famílies.