Dues alumnes de sisè fan bijuteria solidària per a la investigació del càncer

La Paula Ruiz Soler i l’Ainhoa Alfaro Luna són dues alumnes de sisè de la nostra escola, que des de fa mesos estan recaptant fons per donar a l’Hospital Sant Joan de Déu per a la investigació de tota mena de càncer mitjançant la creació de polseres i altres articles de bijuteria. Aquesta setmana han explicat la seva història a l’Informatiu:

Durant el confinament, la Paula i l’Ainhoa van poder compartir estones i van començar a fer polseres i bijuteria de tota mena. En aquell moment, la família d’una de les nenes va ser colpejada pel càncer així que van decidir vendre les seves creacions per recollir fons i donar-lo a la investigació d’aquesta malaltia. Van començar a vendre a famílies i amics i van decidir crear un compte d’Instagram per visibilitzar i fer difusió de les seves creacions. Des d’aleshores, han recollit uns 400 euros.

La Paula i l’Ainhoa continuen amb aquesta campanya solidària fins que la pandèmia les pugui permetre apropar-se a l’Hospital i fer la donació del fons recollit. A més de bijuteria, les nenes realitzen altres articles com cordes de mascaretes.

Us convidem a col·laborar amb aquesta iniciativa solidària!
Podeu contactar amb la Paula i l’Ainhoa a través del seu compte d’Instagram @pulseras.paulayainhoa