QUOTA

La quota del soci de l’AFA és de 4 €/mensuals per infant (25% descompte per a famílies nombroses i monoparentals) de setembre a juny

Aquest import es destina íntegrament a:

• Donació escola (1.000 €)
  • Pagament acollides durant les reunions d’escola
  • Pagament taller Famílies
  • Pagament del taller i rajoles commemoratives 6è; 2 àpats de l’Acampada a l’Escola de CS (5è i 6è), obsequis i bus excursió final de curs 6è.
  • Pagament materials, berenars i begudes de les activitats de l’Afa.
  • Pagament 50% Dinantia.
  • Autocar Cantània
  • quotes FAPAC
  • Manteniment de la cuina

Els rebuts de l’AMPA es giren a mes vençut i es passen ente el dia 5 i el 7 de cada mes

Si un rebut és retornat, les comissions bancàries que es deriven d’aquesta devolució seran a càrrec de les famílies.

l’AFA també gira les quotes d’extraescolars d’octubre a maig

LLAR D’INFANTS: La quota anual per a les famílies dels nens/es de la Llar d’infants és de €, i només ho paguen aquelles famílies que utilitzen el servei de menjador (que es comparteix amb l’escola)

Us deixem el formulari que cal que signeu el més aviat possible:

Omplir només les noves famílies, famílies que hagin canviat el número de compte i les famílies de la llar que utilitzen el servei de menjador

Agraïm que les famílies que per qualsevol motiu se us faci impossible fer el pagament de les quotes corresponents, us poseu en contacte amb l’AFA (DINANTIA COMISSIÓ ECONÒMICA) i entre les parts implicades mirarem de trobar una solució el més adient possible.
Si el rebut no s’atén, les despeses que generi aquest impagat seran reclamades a la família.

Comissió econòmica: Eva Calvo i Natàlia Càlix