On som

L’escola Sant Jordi de Sant Pau d’Ordal és una Escola Rural situada a la comarca de l’Alt Penedès.

El poble té un entorn definit pel seu paisatge de vinyes i presseguers, el seu nucli urbà de cases unifamiliars agrupades al voltant de la plaça de Subirats i altres carrers, barris i masies separats del centre. Tot i ser un poble petit de només 600 habitants compta amb nombrosos centres de treball i serveis: metge, correus, ajuntament, botigues, farmàcia, tallers, caves, restaurants… que atreuen nombrosos veïns del municipi, treballadors i turistes de cap de setmana.

Aquest entorn i les relacions de convivència que s’estableixen, tenen un paper important en els costums i la manera de fer de la gent que hi vivim i també de l’escola.

Si us ve de gust ens podeu trobar a:

Escola Sant Jordi

C/ Ponent, 17