AFA

L’AFA és una associació sense ànim de lucre, composta pels seus socis/es i una Junta.
L’objectiu és col·laborar en les activitats educatives del centre i cooperar amb el Consell Escolar en l’elaboració de directrius per a la programació d’activitats complementàries, extraescolars o de serveis.

L’AFA forma part del Consell Escolar de l’escola així com és sòcia de la FAPAC (Federació d’Associacions de Mares i Pares d’Alumnes de Catalunya)

Socis/es de l’AFA: pares i mares o representants legals dels alumnes matriculats en el centre, que manifesten la seva voluntat de pertànyer com a tals a l’entitat i que contribueixen a sostenir-la amb les quotes corresponents.

Junta de l’AFA: òrgan sobirà de l’Associació, que es reuneix habitualment com a mínim, cada mes, i s’encarrega de la coordinació de tota l’activitat de l’AFA. Es té contacte continuat amb l’Escola per donar un cop de mà en el que calgui.

Col·laborar amb l’AFA és tenir l’oportunitat de participar en la vida de l’Escola del teu fill o filla. Us animem a fer-nos arribar qualsevol suggeriment i sobretot, a encoratjar-vos a formar-ne part activa.

COMISSIONS

L’AFA divideix en Comissions els diferents temes a tractar, posant uns responsables al davant.

Aquestes Comissions són:

• Comissió Econòmica: Eva Calvo i Natàlia Càlix
  • Comissió de menjador: Bàrbara Meneses, Laia Pedrola, Nurddin Belghiran i Raquel Martí
  • Comissió d’extraescolars: Laia Creixell i Natàlia Càlix i Meritxell Pérez
  • Comissió de Festes i Delegats: Lourdes Montaña, Clàudia Alonso i Rut Jariod
  • Comissió Tallers: Laia Pedrola, Rut Jariod, Meritxell Pérez i Clàudia Alonso
  • Comissió comunicació: Clàudia Alonso
  • Comissió web: Rut Jariod
  • Representant de l’AMPA al consell escolar: Laia Pedrola

ESTATUTS

Pots descarregar els estatus de l’AMPA des del següent enllaç

JUNTA 2022-2023

La Junta s’aprova cada curs escolar. Per aquest curs 2021-2022 està constituïda per:

• Presidenta: Rut Jariod
  • Tesorera: Eva Calvo
  • Secretària: Clàudia Alonso
  • Vocals: Barbara Meneses, Laia Creixell, Lourdes Montaña, Laia Pedrola, Natàlia Càlix, Nurddin, Raquel Martí i Meritxell Pérez

LA VOSTRA PARTICIPACIÓ

Volem que els socis i socies us sentiu ben informades i escoltades, per això tenim oberts diferents canals de comunicació (email, Dinàntia, assemblees) per afavorir la vostra participació, recollir propostes i resoldre dubtes.