Activitats Extraescolars 2019-20

Les extraescolars que es faran durant el curs són:

DIBUIX I PINTURA
Es tracta de posar a l’abast dels nens i nenes la possibilitat de poder-se iniciar en la màgia de les arts plàstiques. L’objectiu serà descobrir, experimentar, desenvolupar la pròpia experiència, capacitat creadora i imaginativa; despertar l’interès per la pintura i aprendre a gaudir del procés creatiu. Es treballaran diferents conceptes a partir d’exercicis segons l’edat dels nens/es: coneixement de color i de nous materials, iniciació al dibuix, dibuix l natural, creació de formes i textures a través del joc.
PREU MENSUAL: 20 €
TALLERISTA: Lluís Masachs
TEATRE MUSICAL
L’activitat proposa la producció d’un musical, des del principi fins el final: cantar, fer les coreografies, ballar, fer teatre, l’escenografia, vestuari, els decorats… El teatre musical és una disciplina que engloba vàries branques de l’art i permet als infants fer un treball complert i global. Aprenem de manera fresca i divertida, gaudint dels beneficis que aporta tant a nivell formatiu com personal i social.L’objectiu principal del taller és proporcionar als infants eines, recursos i experiències per millorar les seves capacitats expressives i de relació, tant amb ells mateixos com amb els demés.
PREU MENSUAL 25 €
TALLERISTA  Anna Mallofré
IOGA PER ADULTS. HATHA IOGA
Classes adreçades a totes aquelles persones que volen apropar-se al ioga, conèixer-lo i practicar-lo, tinguin o no experiència prèvia. El hatha ioga és un dels tipus de ioga més practicats actualment. Es basa principalment en un treball corporal a través de les postures de ioga junt a la respiració, i a mesura que s’avança en la pràctica es treballen tècniques de relaxació, respiració, interiorització, concentració, meditació, etc. Les tècniques de ioga serveixen per desenvolupar la sensibilitat, l’escolta, el respecte i el coneixement d’un mateix. Durant la pràctica es duu a terme un treball gradual, respectuós amb un mateix, tenint en compte les diferents característiques personals i oferint adaptacions a les postures i moviments si és necessari. S’incidirà també en la higiene postural per evitar males postures i prevenir així possibles lesions musculars
PREU MENSUAL Leo Pascual
TALLERISTA 22 € (socis de l’AMPA) 27 € (no socis)

Fitxa Inscripció

Hi ha ha matrícula viva durant el curs.

Comissió d’Extraescolars: Victòria Sivill i Eva Grimau