TALLERS DE NADAL 2018

Dins de les diferents activitats de Nadal i de final de trimestre, el dia 19 de desembre els alumnes de l’escola Sant Jordi van realitzar tallers d’Educació Visual i Plàstica amb l’ajut de les famílies.
Mireu el resultat!!!

LEGO WE DO 2.0

Aquests dies els alumnes de 5è hem començat a treballar el tema de la robòtica amb un programa que es diu Lego WeDo 2.0. Així han pogut iniciar-se en la robòtica mitjançant un joc que els és conegut, ja que utilitzen fitxes del famós joc “Lego”… Llegeix més»

JUGUEM A KORFBAL