FESTA NADAL 2020

Ja estem al final de trimestre i com cada curs els nostres alumnes han realitzat els tallers d’Educació Visual i Plàstica i també el tradicional concert de Nadal.
Tot i que aquesta vegada ha estat molt diferent ja que les famílies no heu estat presents els… Llegeix més»

REVISTA ESCOLA

Els alumnes de 6è com cada curs, han elaborat la revista de l’escola on expliquen les activitats que han fet  els  alumnes del centre durant aquest  trimestre.
Aquest any la revista s’ha editat en format digital. Esperem que gaudiu llegint-la!!!

Fabriquem ecoladrillos

Arrel del projecte que els alumnes de 4t han fet durant el primer trimestre va sortir la proposta de fer un ecobanc amb ecoladrillos.
Els ecoladrillos son “maons” fets amb ampolles de plàstic que a la vegada estan plenes de plàstics ben premsats.

Amb aquests es poden crear… Llegeix més»

L’HORT EN MARXA

L’hort de l’escola ja està en marxa. Quan vam arribar al setembre després de tant de temps, no semblava el nostre hort,  estava tot ple de males herbes. Els mestres i alumnes ho han netejat, han preparat els bancals, han fet els solcs i han… Llegeix més»

CELEBREM LA CASTANYADA!

Com cada any quan arriba la tardor, i el temps del fred comença a dibuixar-se a l’horitzó retornen les festes a la vora del foc. En el nostre calendari, la Castanyada i la menja de panellets són uns costums d’aquesta època.
A l’escola ho hem celebrat… Llegeix més»

SANT JORDI 2020

Benvinguts i benvingudes al Sant Jordi virtual 2020!!!
La diada de Sant Jordi és el diada dels llibres i de les roses per excel·lència i és per això que, malgrat el confinament, l’hem volgut celebrar igualment.
Tot seguit teniu un recull de recomanacions, de roses, de… Llegeix més»

JO EM QUEDO A CASA

Benvolgudes famílies  en aquests dies difícils que estem vivint de confinament  esperem que tothom estigui bé. Per animar-vos i aportar una mica de llum i alegria a  la situació, us deixem aquest  missatge de la comunitat educativa de l’Escola Sant Jordi!
Esperem que us agradi!
Força, ànims… Llegeix més»

GUIA DE LECTURA DE NADAL

Per què insistim tant des de l’escola en aconseguir que els nostres alumnes es converteixin en bons lectors? Pensem que un llibre pot proporcionar-nos informació pràctica i interessant, però també és un instrument de gaudi que ens obliga a imaginar. Quan obrim les seves… Llegeix més»