INFORMACIONS

TALLERS A LA BIBLIOTECA

Ja s’acosta el 31 d’octubre… i amb ell les històries de por a la biblioteca de l’escola que ens explicaran els alumnes de 6è. Per aconseguir un ambient de misteri i d’intriga és molt important la decoració de l’espai; és per això que demanem… Llegeix més»

LA GRANJA

ELS ALUMNES DE P3, P4 I P5 HEM VISITAT LA GRANJA DE CAN RIGOL.
HEM CONEGUT ELS ANIMALS DE LA GRANJA, ELS HEM DONAT DE MENJAR, ELS HEM TOCAT I FINS I TOT ENS HEM MONTAT AL CARRO DEL RUC ORELLETES.
Mireu les fotos

PLANTEM MADUIXES

AMB ELS ALUMNES DE L’ESCOLA IRIS HEM PLANTAT MADUIXERES, D’AQUI UNES SETMANES JA ENS LES PODREM MENJAR. TAMBÉ HEM TROBAT UN CUC DE TERRA I L’HEM ESTAT OBSERVANT.
GRÀCIES ESCOLA IRIS I SOBRE TOT ALS ALUMNES DE L’AULA 7 PER AJUDAR-NOS A CUIDAR EL NOSTRE HORT,… Llegeix més»

FEM LA MONA

A P4 HEM FET LA MONA A LA CLASSE, HEM REVISAT ELS INGREDIENTS; PÀ DE PÈSSIC, XOCOLATA, BOLETES DE XOCOLATA, ESTRELLETES, OUS I CONILLETS DE PASQUA, PLOMES,…. ENS HA QUEDAT MOLT XULA.
DESPRÉS ENS L’HEM MENJAT I ESTAVA BONÍSSIMA.
Mireu les fotos

GUIA DE LECTURA

Aprofitant la diada de Sant Jordi, un grup de mestres que formem part del Seminari de biblioteques escolars de la zona, hem el·laborat una guia de lectura. Aquesta guia està pensada perquè els infants llegeixin acompanyats i perquè  les famílies pugueu conversar al voltant del llibre que llegeixen els/ les vostres… Llegeix més»

VISITA DEL CONSELLER D’EDUCACIÓ