SANT JORDI 2020

Benvinguts i benvingudes al Sant Jordi virtual 2020!!!
La diada de Sant Jordi és el diada dels llibres i de les roses per excel·lència i és per això que, malgrat el confinament, l’hem volgut celebrar igualment.
Tot seguit teniu un recull de recomanacions, de roses, de… Llegeix més»

JO EM QUEDO A CASA

Benvolgudes famílies  en aquests dies difícils que estem vivint de confinament  esperem que tothom estigui bé. Per animar-vos i aportar una mica de llum i alegria a  la situació, us deixem aquest  missatge de la comunitat educativa de l’Escola Sant Jordi!
Esperem que us agradi!
Força, ànims… Llegeix més»

GUIA DE LECTURA DE NADAL

Per què insistim tant des de l’escola en aconseguir que els nostres alumnes es converteixin en bons lectors? Pensem que un llibre pot proporcionar-nos informació pràctica i interessant, però també és un instrument de gaudi que ens obliga a imaginar. Quan obrim les seves… Llegeix més»