VISITA DEL CONSELLER D’EDUCACIÓ

El passat dia 7 de març ens va visitar el Conseller d’Educació Josep Bargalló. Acompanyat de l’alcadessa Mayte Aymerich, el director de Serveis Territorials, el regidor d’Educació, inspecció i d’altres autoritats van fer una visita per l’escola per conèixer les instal.lacions i el projecte educatiu.… Llegeix més»

TELEHISTÒRIA

Durant el primer trimestre els alumnes de 5èA han fet un projecte sobre la història.
Un cop decidit el tema van acordar que el que volien fer amb tota la informació que tinguéssin era crear un programa de televisió.
En aquest programa podrien explicar a tothom que… Llegeix més»

TALLERS DE NADAL 2018

Dins de les diferents activitats de Nadal i de final de trimestre, el dia 19 de desembre els alumnes de l’escola Sant Jordi van realitzar tallers d’Educació Visual i Plàstica amb l’ajut de les famílies.
Mireu el resultat!!!

LEGO WE DO 2.0

Aquests dies els alumnes de 5è hem començat a treballar el tema de la robòtica amb un programa que es diu Lego WeDo 2.0. Així han pogut iniciar-se en la robòtica mitjançant un joc que els és conegut, ja que utilitzen fitxes del famós joc “Lego”… Llegeix més»

JUGUEM A KORFBAL