ESPECIAL 50è ANIVERSARI DE L’ESCOLA SANT JORDI: ENTREVISTA ELI BONFILL

Enguany l’escola fa anys!!

Aquest any 2024 fa 50 anys que a la nostra escola se li va posar el nom Escola Sant Jordi. Des de l’escola, pensem que aquest aniversari s’ha de celebrar i aquest és el motiu de la realització d’un programa especial on tindrem testimonis de l’escola d’abans, alumnes, mestres… També veurem com ha evolucionat l’escola fins a l’actualitat amb la participació de persones que duen a terme projectes que ens ajuden a connectar l’escola amb els problemes i reptes del nostre entorn i del món actual.

Comencem entrevistant l’Elisabet Bonfill, propietària de l’empresa Plàncton i persona molt vinculada a l’escola per les activitats que realitza amb l’alumnat per conscienciar-lo i sensibilitzar-lo sobre la importància de tenir cura del nostre entorn. Jan i Júlia, alumnes de sisè, són els encarregats de conduir l’ entrevista.

Esperem que us agradi!