Aprenem dels nostres veïns. Mestres de l’escola visiten Marroc

marroc2Del  27 de febrer al 3 de març dues mestres de l’escola van marxar al Marroc. Aquesta estada va estar organitzada des del Departament d’Ensenyament amb la finalitat d’oferir a una representació de mestres de les Terres de l’Ebre, la possibilitat de conèixer el sistema educatiu i la cultura àrab.

L’objectiu principal del viatge va ser viure de prop la realitat dels alumnes que arriben a les nostres aules i així poder entendre millor les seves costums, tradicions…

Aquest itinerari va consistir bàsicament en la visita d’escoles públiques i privades, així com museus i biblioteques més representatives del país. Va estar organitzat per la Fundació Hassan II, la qual s’encomana del seguiment dels marroquins residents a estranger.

Tots els mestres han coincidit  que l’ experiència ha estat molt enriquidora.

Els mestres representants de cada escola van transmetre a cada claustre la informació i les vivències viscudes.

marroc1