Les científiques de 5è A preparen una demostració del què es pot fer amb Scrath a CI

El dijous 14 de febrer 3 alumnes de 5è A en un dels actes d’aquesta setmana de celebració del Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència faran una demostració del funcionament de Scratch, amb dos videojocs creat per l’alumnat:

A… Llegeix més»

Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència

L’11 de febrer de cada any és el dia proclamat per l’Assemblea de les Nacions Unides com a Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència i l’escola s’ha afegit a la jornada reivindicativa amb un seguit d’activitats que es duen a… Llegeix més»

Bona Candelera 2019!

La Candelera ja ha arribat! i no ha vingut sola, ho ha fet acompanyada dels xiquets i xiquetes de l’escola. Ahir al matí vam aprofitar que el vent va amainar, que el sol va lluir i els núvols van escampar, per celebrar amb un menú… Llegeix més»