Per accedir als  nodes  se us demanarà identificació. Feu-ho clicant en amb el vostre compte de “escolasantjordi.net”.

eTwinning project: European Christmas

eTwinning és una plataforma online per a centres educatius on professors d’escoles d’arreu d’Europa poden participar en projectes per tal que els seus alumnes practiquin l’idioma estranger d’una manera diferent.
En aquest cas, l’Escola Sant Jordi, en concret els alumnes de 4t de primària, hem… Llegeix més»

Incidència al lloc web de l’escola, solucionada

Incidència solucionada!

Com podeu veure la pàgina web no té el format habitual i no carrega la barra lateral esquerra, ni el peu de pàgina, ni l’accés a l’edició d’articles.

Estem treballant per solucionar-lo. Preguem disculpeu les molèsties. Si el professorat ha d’accedir-hi per publicar alguna informació ho pot fer des d’aquest enllaç:… Llegeix més»

Què fem amb la tecnologia a casa quan hi ha infants?

Cada cop a les nostres llars hi ha més dispositius i de tot tipus. El mòbil s’ha convertir en un apèndix de la nostra mà, la tele en un centre d’entreteniment online, hi ha l’ordinador, la tablet i una, o més d’una, videoconsola que fan que nens i nenes puguin arribar a passar-se hores i hores davant d’una pantalla, de vegades més gran i d’altres més petita.… Llegeix més»