XI Certamen Nacional Infantil i Juvenil de lectura en veu alta

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.
VeuAlta

L’escola Sant Jordi va participar, per segon any consecutiu, al XI Certamen de lectura en veu alta que organitza la Fundació enciclopèdia catalana, amb la col.laboració del Departament d’ensenyament i l’obra social de La Caixa.

Aquest curs, per tal d’escollir els/les dos finalistes que havien de participar als Quarts de final, que se celebraven a Tortosa, a la seu dels Serveis Territorials; a l’escola es va organitzar una selecció de finalistes.

Durant tot el trimestre s’han estat treballant, a les classes de cicle mitjà i superior,  les lectures seleccionades per a aquesta edició del Certamen.

El dia 5 de febrer, al gimnàs de l’escola, els/les alumnes seleccionats/des de cada classe, varen llegir els fragments que s’havien escollit per a la final. El jurat format per mestres de l’escola va seleccionar les dues representants que han anat als quarts de final a Tortosa. Les alumnes són Eva Beortegui Bonfill, representant de cicle mitjà en la categoria de Grumets vermells, i Júlia Tomàs Consarnau, representant de cicle superior en la categoria de Grumets verds.

Aquest dijous 12 de març les dues representants de l’escola han anat a Tortosa i han fet un molt bon paper.