L’escola es vesteix de Tintin

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Enguany se celebra el centenari del naixement de George Remim més conegut com Hergé, l’autor d’en Tintin. L’escola durant la nostra setmana cultural ha volgut commemorar aquest centenari amb total la comunitat educativa i el poble, per això hem vestit aules i passadissos amb en Tintin, Milú, el Capità Haddok, Dupont i Dupont … i a partir de les 12 d’avui, divendres 24 d’abril podeu passar per l’escola en una jornada de portes obertes en la que volem compartir la nostra feina.

Us deixem amb un tast.