SIMULACRE, SIMULACRE!!

Dimecres al matí tot el personal de l’escola, vam fer el simulacre. Aquest any hem fet la pràctica d’un simulacre de confinament. Fins i tot van venir els bombers i la policia per comprovar que tot estigués bé. Ha estat una bona experiència i cal dir que tot l’alumnat ho va fer molt bé.

Hem après que quan ens hem de confinar és important:

Entrar a l’edifici ràpid però sense córrer

Tancar portes, finestres i persianes de totes les aules

No sortir fins que el responsable de l’edifici ens ho digui.

Ha estat una bona i necessària experiència que cada any fem i que desitgem no haver-la d’utilitzar mai! 😉

Un luxe de concert

Aquest divendres, l’Oriol i en Jordi, dos pares de l’escola, van venir a l’escola amb el seu grup de música “Els Collons del Pare Rababa“. Ens van oferir un bonic concert  i, no només vam poder gaudir d’un gran repertori, on moltes de les cançons les vam treballar amb el projecte del Correllengua, sinó que també vam poder escoltar una original formació instrumental formada per la viola, el baix, la guitarra i la veu.
Moltes gràcies!

Bufaforats

Mireu quin animalet tan estrany ens va venir a visitar l’altre dia a l’hort!!
Els que van tenir la sort de veure’l com anava de flor en flor, xuclant el nèctar de les flors de la sàlvia, ens vam quedar bocabadats.
Per la mida i la forma de volar semblava un colibrí però sabíem que no podia ser. Aleshores què era?
Observeu la foto i cliqueu a l’enllaç.

Us deixem un vídeo per coneixer més els Bufaforats:

Concert Sta Cecília

Aquesta setmana, hem celebrat Sta. Cecília. Tot un gran èxit participatiu amb una gran diversitat d’espectacle: músics, cantants i ballarins. És un plaer gaudir d’activitats que els nens i nenes preparen amb molta il·lusió.

SETMANA DE LA CIÈNCIA

Atenció famílies!!

La setmana vinent comença la primera setmana de la ciència en el nostre poble. Avui han vingut a l’escola i ens han fet un petit experiment, tots plegats hem pogut apreciar com d’interessant és la ciència, capaç de despertar coneixement, art, il.lusió, creativitat, joc…..Us animem a participar en les diferents activitats que organitzen en el Mirador, podeu trobar per totes les edats.

Cliqueu a l’enllaç següent: ENLLAÇ SETMANA DE LA CIÈNCIA

Ball de 6è

Avui per iniciativa d’un grup de nens i nenes de 6è ens han representat el ball Thriller, de Michael Jackson, aprofitant la setmana de Halloween. Cal felicitar-los perquè ho han fet molt bé,  valorem molt l’esforç, creativitat i organització que han fet. Molt bona feina. FELICITATS!
Demà continuarem amb més activitats relacionades amb l’Expotardor.

També podeu veure el vídeo:  Vídeo de l’actuació

Inauguració laberint

Dijous 4 d’octubre vam fer la inauguració del laberint del pati. L’alumnat de 5è, qui va portar a terme el projecte del laberint, va decidir el nom: “El laberint dels somnis”.
Vam tenir música i vam estar acompanyats dels nostres gegants i caps grossos, com també el Carles Palau i un dels mestres que vam portar a terme la confecció del laberint.

JA HEM COMENÇAT!!!

Tots plegats estem contents i contentes d’haver començat l’escola amb il·lusió, empenta, energia i moltes ganes de passar-ho bé, aprendre i fer amistats.

Us presentem a tot l’equip del Sant Esteve, preparats per omplir les motxilles d’estima, confiança, somnis, esperança i aprenentatge.

DIBUIXOS CD

Tot l’alumnat, de manera voluntària, ha pogut participar en el concurs per il.lustrar el nou CD.

Aquí teniu els dibuixos sel.leccionats, clicant la imatge podreu veuer tots els dibuixos participants.