Casal d’estiu

Estem contents d’informar-vos que aquest estiu tornarem a guadir de Casal a la nostra escola. Com cada any, organitzarà l’activitat Fundisoc i té programat fer Casal d’estiu del 27 de juny al 29 de juliol. Les activitats van destinades a infants dels 3 als 14 anys.
Us informem també… Llegeix més»

Reflexions sobre MUS-E

A l’escola, tant l’alumnat com el professorat s’ha qüestionat què és el MUS-E i han reflexionat al voltant d’aquesta idea.
La part en comú d’alguns alumnes sobre MUS-E és treball en equip, treball en grup, un aspecte que coincideix 100% amb un dels pilars de la… Llegeix més»

Concurs logo RÀDIOactiva

Gràcies al Pla de Barris, aquest curs el professorat de l’escola estem treballant i formant-nos per fer una ràdio escolar. La intenció és que el curs vinent els vostres fills i filles puguin gravar, editar i publicar programes de ràdio perquè els pugueu escoltar.
Entre alumnes… Llegeix més»

Celebració de Sant Jordi

Aquest divendres, 22 d’abril, l’escola celebrarà Sant Jordi. Com cada any, hi haurà el certamen dels Jocs florals que serà la culminació del treball literari que han portat a terme els vostres fills/es, però a més, cada cicle ha preparat algunes altres activitats relacionades amb el… Llegeix més»

Acte ProspeSolidària

El dissabte, 26 de març, es va dur a terme un acte solidari per recollir donatius pels damnificats de la guerra d’Ucraïna.
Ho va organitzar la ProspeSolidària amb la participació d’entitats del barri, entre elles l’AFA i l’Escola Prosperitat.
A l’escola, els nens i nenes van decorar… Llegeix més»

ProspeSolidària

L’AFA del centre i l’escola se sumen als actes de la ProspeSolidària, on moltes entitats del barri (AAVV, AFAs, escoles, associacions culturals i esportives…) ens hem organitzat per fer una recollida de diners per enviar ajuda humanitària a Ucraïna. La recollida de diners es porta a terme al Casal de Barris de… Llegeix més»