Consell d’alumnes

Benvolgudes famílies, us presentem a les delegades i delegats del curs 20-21 que formen part del Consell d’alumnes.
De ben segur que aquest curs tenen moltes a coses a dir, a opinar i a representar als seus grups estables de convivència amb molta il·lusió i responsabilitat.
Llegeix més»

Reunions d’inici de curs

Benvolgudes famílies, volem compartir amb vosaltres el document que hem fet servir a les reunions telemàtiques d’inici de curs.
Per qualsevol dubte o aclariment, poseu-vos en contacte amb la tutora o tutor del vostre fill/a a través de l’agenda.
Moltes gràcies per la vostra col·laboració!
Reunió d’Educació infantil:

Reunió… Llegeix més»

Mesures de salut

Benvolgudes famílies,
Us adjuntem els següents documents del Departament de Salut amb les mesures extraordinàries de Salut per evitar els brots de la covid-19 a les escoles, i també el document “Altres recomanacions i procediment d’actuació”, amb tota la informació sobre els procediments i mesures de… Llegeix més»

Infografies curs 20-21

Benvolgudes famílies,
Volem compartir amb vosaltres unes infografies que de ben segur us ajudaran a tenir presents els aspectes bàsics del dia a dia dels vostres fills i filles a l’escola.
Us desitgem un bon inici de curs en aquest any tan diferent que ens ha tocat… Llegeix més»

Reunions d’inici de curs

Benvolgudes famílies, us volem informar dels canvis organitzatius que es portaran a terme durant aquest curs davant la situació de pandèmia actual. Per aquest motiu, hem preparat les reunions d’inici de curs online que es realitzaran per cicles en els següents dies: