Celebració de Sant Jordi

Aquest divendres, 22 d’abril, l’escola celebrarà Sant Jordi. Com cada any, hi haurà el certamen dels Jocs florals que serà la culminació del treball literari que han portat a terme els vostres fills/es, però a més, cada cicle ha preparat algunes altres activitats relacionades amb el món del llibre.

Davant la millora de la situació epidemiològica, a la tarda volem convidar les famílies a gaudir de les actuacions de dansa que han preparat els alumnes de P5, 1r, 2n, 3r i 4t en el programa MUSE sota la direcció de la coreògrafa i ballarina Olga Ponce.

S’obriran les portes del carrer Tissó a les 15:15h.  El públic seurà a les grades i no podrà marxar fins el final de l’espectacle.  Al final de les actuacions, les famílies d’Educació Infantil i Cicle inicial podran sortir amb ordre per la reixa blava que dóna accés al porxo. Les famílies de CM i CS podran fer-ho per la porta verda del carrer Tissó.

Per prudència i seguint les útilmes recomenacions COVID  els assistents a l’acte s’hauran de rentar les mans amb gel hidroalcohólic a l’entrada de l’escola i hauran de portar la  mascareta posada perquè no es podrà garantir la distància mínima de seguretat entre espectadors de 1,5m  (apartat 1 de l’article únic del Reial Decret  115/2022, del 8 de febrer del 2022).

Gràcies per la vostra col·laboració.