Servei de menjador

Saned, l’empresa que ofereix serveis al nostre menjador escolar, està especialitzada en nutrició i educació per a centres escolars. El seu servei de cuina in situ ofereix una alimentació variada, equilibrada i sana, afavorint l’adquisició de conductes alimentàries adequades i hàbits saludables. A la vegada, amb les activitats que organitzen, volen educar en el lleure, infonent valors en els infants, com el respecte, la tolerància o l’honestedat, ensenyant-los a créixer, pel dia a dia. A la seva web, www.saned.net hi trobareu informació detallada sobre Saned, els equips i els serveis.

Els horaris del servei de menjador seran per Educació Infantil i Primària de 12:15 a 15:00 hores.

Aquest curs 2020 – 2021 hi ha hagut un increment oficial del preu de menjador. Per l’alumnat fix, el preu del menjador escolar és de 6,33€. Per l’alumnat esporàdic, és de 7€.

Per apuntar-vos a aquest servei com a fix cal omplir la butlleta d’inscripció que es pot demanar a la Coordinadora de menjador o a Consergeria. Es considera alumne fix aquell que utilitza el servei habitualment com a mínim 3 dies a la setmana.

Els rebuts mensuals es presenten a cobrament durant els 10 primers dies  de cada mes, domiciliats en el banc. El primer cobrament es fa efectiu els primers dies d’octubre i l’últim cobrament del curs es fa efectiu a primers de maig.

Si un rebut és retornat per impagat, es notifica a la família, concedint un termini de 5 dies per fer-ho efectiu a l’encarregada del menjador. Passats aquests 5 dies es procedeix a donar de baixa del menjador l’alumne/a. En tot cas la família ha d’abonar les despeses del banc.

En cas de malaltia i/o motius justificats es retornen 5€ per dia lectiu a partir del 1er dia sempre que s’avisi a Consergeria abans de les 10h del matí. El retorn es descompta del rebut del mes següent.

Els alumnes fixos que assisteixin a alguna sortida organitzada per l’escola i que sigui de tot el dia tenen dret a PICNIC. Si alguna família  prefereix portar-se el menjar de casa, cal que avisi per escrit amb un mínim d’una setmana d’antelació.

Els alumnes esporàdics poden adquirir les targetes de 5 tiquets al despatx de la Coordinadora de menjador en el seu horari habitual. El dia que es quedin hauran de lliurar el tiquet corresponent a la conserge a les 9h. del matí i degudament omplert.

Si un alumne necessita puntualment un menú de règim cal que avisi per escrit  a Consergeria a primera hora del matí.

Si un alumne és al·lèrgic a algun tipus d’aliment ho haurà de notificar per escrit a la Coordinadora de menjador, juntament amb l’informe corresponent del metge.

Per a qualsevol dubte o aclariment, es podran dirigir a la Coordinadora del menjador en l’horari establert, que es pot consultar al seu despatx.

NORMES DE FUNCIONAMENT

– Cap alumne/a pot absentar-se de l’escola en el període del menjador escolar si no porta autorització dels seus pares indicant dia i hora de la sortida. En tot cas, l’alumne ha de ser recollit per la família.

– Els trencaments o desperfectes deliberats i/o irresponsables del material del menjador seran abonats per l’alumne i se li lliurarà el corresponent rebut.

– Si un alumne no respecta les normes de convivència, es comunicarà la incidència a la família.

– Si no hi ha una millora en la seva actitud, la junta del menjador decidirà si pot seguir gaudint d’aquest servei.

FOTOS MENJADOR I CUINA