ProspeSolidària

L’AFA del centre i l’escola se sumen als actes de la ProspeSolidària, on moltes entitats del barri (AAVV, AFAs, escoles, associacions culturals i esportives…) ens hem organitzat per fer una recollida de diners per enviar ajuda humanitària a Ucraïna. La recollida de diners es porta a terme al Casal de Barris de la Prosperitat (Plaça Àngel Pestanya) del 16 al 26 de març. Els diners recaptats s’enviaran a través de l’Associació Catalana per la pau i el Comité Polonès d’assistència Socials (ONG polonesa laica), i es faran arribar a les entitats que atenen a les refugiades ucraïneses. us recordem que tota aportació és molt valuosa. No importa la quantitat. Tot suma. Tot ajuda.

Per últim, El dissabte 26 de març es farà un acte final de campanya a la plaça d’Àngel Pestanya amb moltes activitats lúdiques per a tota la família: jocs dinamitzats pels esplais, Diables. espectacle de màgia, mercadet solidari,…. des del nostre centre es penjarà la pancarta feta pels alumnes de l’escola. L’horari de l’acte és de 12 a 14h.

L’AFA i el centre us convidem a participar-hi i així fer visible el suport dels membres de l’escola Prosperitat al NO A LES GUERRES. Totes les persones que us volgueu sumar a l’acte sortirem de l’escola totes juntes darrera la pancarta. Ens trobarem el dia 26 de març a les 11.45h a la porta del carrer Tissó per anar junts a la plaça Àngel Pestanya.

Fins aviat!