Material escolar

MATERIAL

• La quota de material s’abona a l’AMPA al començament de curs. Inclou el material que es fa servir als tallers de plàstica d’Educació infantil fins a 6è, així com les fotocòpies i fulls que es fan servir durant tot el curs. Inclou també el material d’aula (llapis, retoladors, colors, tisores, gomes, pintures, cartolines i altres papers, etc.) d’ Ed. Infantil.
  • L’alumnat de 1r i 2n disposa d’un estoig personal amb els estris bàsics: llapis, goma, maquineta i colors.
  • L’alumnat de 3r a 6è ha de dur el seu material personal de casa. No hi hauria de faltar: carpeta amb separadors, llapis de fusta (no llapis de mina), bolígrafs blau, verd i vermell (no Pilot), goma, regle i colors variats. A l’escola està prohibit portar i fer servir Tipp-Ex.

BATA

• L’alumnat de P3 a 2n ha de portar bata.
  • L’alumnat de 3r a 6è ha de portar bata el dia de tallers de plàstica.
  • La bata es quedarà a l’escola i es portarà a casa per rentar quan sigui necessari. Ha d’estar marcada i amb una veta llarga per poder-la penjar.

NATACIÓ CICLE INICIAL

Cal portar:

• Vestit de bany
  • Casquet de bany
  • Xancletes / mitjons d’aigua
  • Ulleres d’aigua pels ulls sensibles
  • Tovallola
  • Roba còmoda per vestir-se i desvestir-se sols.
  • Sabates fàcils de cordar.
  • Recanvi de roba interior / recanvi de mascareta.
  • Cabells llargs recollits en un monyo.
  • Paraigua / impermeable pels dies de pluja.
  • Gorro de llana pels dies freds pel camí de tornada.

Tot marcat amb el nom de l’alumne/a i dins d’una bossa.