Salut

ASSISTÈNCIA I MALALTIES

Qualsevol falta d’assistència dels alumnes serà notificada (amb antelació si és possible) mitjançant un escrit al tutor/a a educació infantil i a través de l’agenda a Primària.

Les malalties contagioses (conjuntivitis, varicel·la…) i infeccions de polls han de ser comunicades al tutor/a, i caldrà que l’alumne/a torni a l’escola totalment restablert i, en el cas de polls, amb el cap net.

Recordem que l’alumnat amb febre no ha d’assistir a l’escola.

Si un alumne/a està seguint un tractament mèdic, cal que previngueu les preses de la medicació. Si l’alumne/a es queda al menjador i cal administrar-li una dosi de la medicació, aquesta cal acompanyar-la amb la recepta mèdica, on consti el nom de l’alumne/a  i la pauta d’administració, a més d’un escrit on es demana i s’autoritza al personal del centre per a la seva administració.

Quan un alumne/a es trobi malament o tingui febre es trucarà a la família perquè el vagin a recollir a consergeria.

MESURES EXTRAORDINÀRIES DE SALUT PER EVITAR ELS BROTS DE LA COVID-19 A LES ESCOLES