Casal d’estiu

Estem contents d’informar-vos que aquest estiu tornarem a guadir de Casal a la nostra escola. Com cada any, organitzarà l’activitat Fundisoc i té programat fer Casal d’estiu del 27 de juny al 29 de juliol. Les activitats van destinades a infants dels 3 als 14 anys.

Us informem també dels preus del Casal d’estiu “Monta-Prospe”. Aquests preus són força econòmics perquè Fundisoc beca automàticament a tots els alumnes que s’inscriuen. A més, aquesta mateixa Fundació ajuda, en els dies acordats, a sol·licitar la beca de l’Ajuntament de Barcelona.

Preus per torn (setmana):

• Servei de matí: 55 € (sense menjador)
  • Servei complet (matí, dinar i tarda):  85 € (amb menjador)
  • Ticket Menjador per dies puntuals: 8 € (inclou assistència a les activitats de la tarda).

Us podeu inscriure a la web: www.fundisoc.org o bé presencialment a l’escola els següents dies:

• 5 maig de 15:30 a 17:30h
  • 19 maig de 15:30 a 17:30h
  • 9 juny de 15:30 a 17:30h
  • 21 juny de 15:30 a 17:30h

També ho podreu fer a l’EE Guineueta el 28 maig de 09:00 A 13:00h

Aquests dies hi haurà un membre de Fundisoc que us ajudarà a tramitar tant la beca que ofereix la mateixa Fundació i les beques d’activitats d’estiu de l’Ajuntament. A més, també es podrà demanar el servei de vetllador/a.

Per últim, informar-vos que hi haurà una reunió presencial explicativa amb les famílies a l’escola per a les persones inscrites.

Esperem que sigui del vostre interès.