QUEDA’T A CASA!TENIM UN PLA!

Per la COVID-19 ens hem hagut de confinar a casa, però durant aquest temps la Classe del Far la mantenim viva. Tots els divendres a les 15 h ens veiem, ens sentim i ens escoltem tot fent una videoconferència. Participem alumnes, pares i mares, l’Eva, la vetlladora, l’Aroa, l’educadora i la Cristina, la tutora del SIEI. Sovint, també, ens comuniquem amb els tutors i les tutores dels alumnes i les seves famílies per correu electrònic, videotrucades i per whatsapps.

Ens fa molta il·lusió compartir vivències i comentar les tasques i treballs que tots i totes fem des de casa.

Us deixem unes quantes fotos!

QUEDA’T A CASA!
Fins aviat