L’Educació i el somriure dels infants

La nostra companya i bibliotecària de l’escola, Maria Teresa Mas, ha publicat el llibre “L’Educació i el somriure dels infants” (Ed. Rosa Sensat). Un llibre on la Maria Teresa repassa els principals temes que incideixen en l’educació com són la normalització lingüística, el dol, l’educació afectivosexual, els alumnes d’altes capacitats, la família, l’escola inclusiva, la biblioteca escolar…, sempre amb una mirada positiva i crítica. Un llibre amanit amb una pila d’anècdotes que il·lustren els darrers anys de l’educació al nostre país i mostren les seves llums i ombres amb la finalitat d’orientar el camí als actuals i futurs educadors. I és que, com diu aquesta mestra jubilada «viviu l’ensenyament amb un somriure, felicitat, alegria i sempre amb positivisme, i feu-lo viure als infants: tots sereu més feliços. Sí, crec que podem parlar de l’educació dels somriures!»

Com no podria ser d’altra manera, l’equip docent de l’escola agraeix moltíssim a la Teresa el regal que deixa a tota la comunitat educativa i en recomana la seva lectura. Una lectura d’estiu que, de ben segur, us omplirà d’optimisme i somriures.

Us deixem l’enllaç on podreu trobar la ressenya que en fa el mestre, responsable de biblioteca escolar i col·laborador de la revista Guix o “Passió per la lectura” de l’Associació de mestres Rosa Sensat, Jaume Centelles.