Activitats de migdia: 🍁 Novembre i Desembre ❄

Us presentem un parell de vídeos amb alguns dels moments que hem gaudit a l’estona de migdia i que resumeixen les activitats que hi hem dut a terme.

Aprofitant que gaudim de zero restriccions, els patis s’han caracteritzat per jocs i lliguetes dirigides a alumnes de diferents cursos per fomentar les bones relacions i llassos entre ells.

Al desembre hem xalat pintant un arbre de Nadal fent servir les mans i pinzells, hem retallat banderoles de paper i estrelles decorades amb missatges i entre tots hem deixat el menjador ben maco.
Vam celebrar les dotze campanades de Cap d’Any perquè encara que no toqui, poder fer-ho tots junts.

Cal agrair també la col·laboració d’un bon grup d’alumnes d’acollida matinal que van ajudar de bon grat a muntar-ho tot. Moltes gràcies ! 💜