2n. Tallers de Plàstica

Els nens i nenes de 2n del cicle inicial treballem l’Àrea d’EDUCACIÓ VISUAL I PLÀSTICA MITJANÇANT TRES TALLERS (un en català i els altres dos en anglès):

• ESTAMPACIÓ
  • ARQUITECTURA
  • TEIXITS

En el taller d’ESTAMPACIÓ hem començat a buscar diferents motius per poder estampar. Hem inventat sanefes i les hem realitzat amb retoladors de colors. Hem fet seriacions amb els segells estampant en diferents formes i colors. També hem esculpit  gerros amb plastilina i els hem treballat amb punxons. I hem pintat mandales amb aquarel·les… De moment! Perquè avui hem començat a treballar amb la pintura estampant amb el dit i amb esponges….

Al taller d’ARQUITECTURA hem elaborat un mural amb tot allò que ens agradaria aprendre aquest trimestre. Hem tingut un munt de bones idees! Així, per començar, hem sortit a mirar el skyline de Tarragona des de la part més alta del col·le. Hem resseguit la línia dels edificis amb el dit, al paper i darrerament… hem realitzat els nostres propis paisatges de Tarragona amb plastilina. Aviat cobraran vida i els edificis que veieu a les fotos tindran volum. Ja veureu!

Finalment, al darrer taller els alumnes s’han familiaritzat amb diversos TEIXITS (cuir, ant, pell…) disposant quadrats d’aquests materials per fer les seves pròpies composicions, com per exemple animals. Han pogut escollir combinacions  de colors, formes, textures… Ha estat molt divertit i els nens/es han treballat tots plegats per aconseguir-ho. Enhorabona!

En aquestes imatges en teniu un tastet.

NO HO DUBTEU:  CREEM… SOM ARTISTES!!