🍎A l’escola fem compostatge! 🐛

Aquest tercer trimestre el vam iniciar l’estona de migdia amb alguna novetat, una d’elles ha sigut la reactivació del compostatge de l’hort de l’escola, utilitzant les restes de fruita, de totes menys dels cítrics, no els hi agraden gens els cítrics als cucs! 🐛

Cada dilluns els alumnes es troben els cubells de compostatge al costat de l”office” ( area destinada a netejar i desar les safates brutes) i abans de deixar la safata aboquen les peles de fruita.
Al voltant de les 14:30h, quan ja no queda cap alumne al menjador, toca portar els cubells al compostador, situat a l’hort que hi ha al pati d’infantil.
Cada setmana va un alumne diferent, un de cada curs, des de 1er fins a 6è i tots plegats són acompanyats per abocar-ho.
Finalment, es tapa una mica amb plantes seques, esbandim els cubells i llestos !
Així, retornem els nutrients al sòl i tanquem un cicle natural per començar-ne un altre. De segur que ho agrairan les hortalisses de l’hort de l’escola !