Plantada d’arbres

Plantada d’arbres al Fortí de la Reina
El dijous 5 de novembre el nostres representants d’Escola Verda, els Delegats Verds i el Delegats de Classe van assistir a la plantada d’arbres promocionada per l’Ajuntament i la cadena de ràdio “40 Principales”, entre d’altres entitats.
Aquest acte es va dur a terme al Fortí de la Reina de Tarragona, i van participar-hi moltes escoles de la ciutat.
Els nostres alumnes van conèixer la importància de la aforestació i una de les maneres de fer-ho. Van elaborar ells mateixos unes boles de fang amb llavors i adob per llençar en uns dies al bosc i esperar a les pluges perquè es plantin les llavors per si soles i començar la vida nova de molts arbres i arbustos.
Després van plantar pins i un arbust autòcton de la zona, per seguidament assistir a un petit concert d’un cantautor.
Va ser una experiència molt maca i educativa on els alumnes i les alumnes van disfrutar molt i van ajudar a fer el món una mica més verd i sostenible.
Comissió Escola Verda