NOVETATS

El bloc de l’escola creix en dos nous apartats. Dues pestanyes a la part superior: PLA CATALÀ ESPORT  i ACTIVITATS MES.

A la del Pla Català de l’Esport és on  trobareu  informació sobre les activitats esportives que es van convocant regularment des del Consell Esportiu del Tarragonès i altres entitats.

A la de  ACTIVITAT MES podreu trobar la previsió d’activitats més  significatives que es faran a l’escola durant el mes: sortides, teatre, jornades,…

Així mateix  i dintre de l’àmbit de la  comunicació escola-família, a més de potenciar el bloc, en aquest moment s’està organitzant la base de dades de les adreces de correu electrònic per tal d’enviar informació per aquesta  via.

El bloc, el correu electrònic i les cartelleres exteriors de l’escola seran les vies habituals de comunicació. Evitarem l’ús que no sigui imprescindible  de la informació en paper.

Treballem per una Escola Verda.