L’ESCOLA DE PRÀCTIQUES GUANYA EL PREMI BALDIRI EXPERIÈNCIES 2019-2020

La nostra escola guanya el Premi Baldiri Experiències 2019-20 amb el Projecte

“EL FOLLET DEL FAR” dut a terme des del SIEI.

Donar vida a un Follet petit i de fusta i convertir-se en un personatge generador d’un munt d’activitats tant per petits i grans, i on la majoria d’aquestes activitats d’aprenentatge han sorgit de forma natural i espontània per part dels alumnes, podem dir que l’art de crear i d’aprendre a través de la màgia ha estat en tot moment, i per descomptat, ha tingut un paper rellevant en aquesta experiència. Si partim que l’art fa la cultura, aquesta experiència educativa ha col·laborat a l’enriquiment tant dels aprenentatges en valors (aprenentatge col·lectiu) com dels aprenentatges en habilitats comunicatives entre moltes altres.

Al llarg de tota l’experiència s’han treballat majoritàriament competències bàsiques de l’àmbit d’aprendre a aprendre, de l’àmbit d’autonomia, iniciativa personal i emprenedoria i de competències bàsiques en l’àmbit artístic i lingüístic.

L’activitat col·lectiva que neix de forma natural per part dels nostres alumnes ha sigut un component escolar, social i humà que ha donat resposta a la necessitat d’introduir noves activitats i experiències que han permès millorar les interrelacions entre alumnes de tots els nivells. A més de millorar l’actitud davant l’aprenentatge de tots  els alumnes amb necessitats educatives especials, participant de manera activa en totes les accions i activitats.

Ha estat una veritable pràctica inclusiva que partint d’un petit nucli, com és l’aula del SIEI, ha impregnat d’emoció i de màgia tant a dins com a fora de l’escola.

N’ESTEM MOLT SATISFETS I SATISFETES!

Volem compartir amb tots vosaltres aquest moment del lliurement dels Premis Baldiri i Reixac 2019-20 que es va celebrar el passat 7 de juny per You Tube i presentat per Roger de Gràcia de manera virtual!

Us compartim el resum de la gravació tot fent un petit muntatge per protagonitzar més als nostres estimats alumnes!  Esperem que us agradi!