Hola, Nadal!

Com tots sabem, Nadal és un dels millors moments de l’any: Celebrem el naixement de Jesús, compartim els millors moments amb la família, l’arribada del Tió i dels Reis Mags d’Orient. En definitiva, viure la màgia del Nadal!

Els alumnes de religió aquest any s’han organitzat per fer arribar Nadal a la nostra escola. Fa diverses setmanes que celebrem l’Advent, el qual representa el temps d’espera per l’arribada del naixement de Jesús. Altrament, tot l’alumnat individualment s’ha plantejat uns propòsits per ser més solidaris durant aquesta època de l’any.

Els alumnes de Cicle Inicial hem parlat sobre els diferents elements del pessebre i hem descobert per què a cada pessebre hi ha un caganer i per què sempre està en un racó amagat.

Els alumnes de Cicle Mitjà han creat el mural del pessebre amb la fabulosa estrella de Betlem que fa de guia als Reis Mags desitjant a tota l’escola un Bon Nadal. A més a més, també hi ha estrelles que contenen missatges bonics i representatius per aquestes festes tan especials.

Els alumnes de Cicle Superior han muntat el pessebre de la nostra escola, el qual ha quedat fantàstic!

Esmentar que hem fet uns dibuixos i unes targetes de felicitació de Nadal molt especials tots plegats.

A continuació veureu un recull d’imatges de l’escola.

Us desitgem un Bon Nadal i unes Bones Festes!!