CM. Enigmes amb gust de castanya

Per celebrar la castanyada els alumnes de 4t van preparar un joc per als alumnes de 3r.

Seguint la dinàmica dels Escape room  els nens i nenes de 3r. van haver de jugar a diferents jocs per descobrir les pistes necessàries i per esbrinar una paraula amagada. Vam jugar al patí, ja se sap, en temps de covid com més aire lliure i més espai millor. A més, a tots ja ens agrada el pati, i molt!

Després de jugar va venir a visitar-nos la castanyera, la vam rebre amb molt d’entusiasme i algú nen i alguna nena va parlar una estona amb aquesta velleta tan simpàtica que ens visita cada tardor.

Us convidem a donar un cop d’ull a aquest vídeo, amb el recull dels millors moments de la festa de la castanyada.