Dídac Manyé queda segon al premi Sambori

L’alumne de 4tA de primària Dídac Manyé ha obtingut el segon premi del concurs de narrativa escolar Sambori en la categoria de cicle mitjà del Camp de Tarragona. L’alumne ha quedat finalista del concurs organitzat per Òmnium Cultural amb el relat Salvat pel rock. El conte està situat en un planeta llunyà i està protagonitzat per un astronauta.

En Dídac ha recollit el premi aquest dissabte 15 de maig al Parc del Pinaret de Cambrils, al costat de la resta de guanyadors tarragonins. Els nens i nenes finalistes del premi han rebut un diploma, un guardó i alguns exemplars del llibre on hi ha recollits tots els contes dels guanyadors d’aquest curs i de l’anterior. L’any passat es va posposar el lliurament dels premis a causa del confinament i aquest dissabte s’han lliurat els premis dels dos darrers cursos. Per cert, qui vulgui llegir el relat del Dídac i de la resta de finalistes pot agafar el llibre del Sambori en préstec a la biblioteca de l’escola.