DENIP. AVIS I ÀVIES, AQUEST ANY SOM MÉS QUE MAI AMB VOSALTRES!

El passat desembre de 2020, els nostres alumnes van escriure felicitacions de Nadal als avis i àvies que són actualment a diferents residències de Tarragona. Som conscients que són temps difícils també per a ells i elles i volíem aportar, des de l’escola, el nostre gra de sorra per a fer-los una mica més feliç el seu dia a dia.
El Josep Cornadó, mestre de l’escola, va poder recollir les cartes i lliurar-les a les residències. Ens ha fet aquest vídeo per a recordar el moment i commemorar el Dia Escolar de la Noviolència i la Pau (DENIP). Gràcies, Josep!!

1. Josep Cornadó

Fem de la Pau el camí i allò que volem construir des de l’escola. Felicitats per la feina! Els avis i les àvies van estar molt contents. Sempre els estarem agraïts per tot el que ens donen.
    Una abraçada!
    Josep