Colònies de 4t en anglès

Els dies 3,4 i 5 d’octubre els alumnes de 4t han estat de colònies, a Santa Maria de Palautordera, al Montseny.
Els monitors els parlaven i els explicaven en anglès des del primer dia fins a l’ últim i ens varen felicitar al final per haver pogut mantenir tots els dies les colònies en anglès perquè els nois i noies l’entenien i pel bon comportament dels alumnes.
Les activitats giraven entorn a l’Univers i els planetes. Aquest tema el tenen els alumnes en el temari de Medi en anglès a l’escola i per aquest motiu el tema de les colònies va ser “3 dies de viatge per l’Univers”.
Han fet activitats d’aventura pel bosc, de trekking, d’equitació , de cuina, de natura, de convivència, d’esports, taller d’escriptura, discoteca i com no! ens va visitar el “Reinaldo” i el seu fill “Reinaldinyo”, uns personatges de llegenda, que després de la discoteca van fer la festa dels nois i noies més divertida.