Cicle Inicial : HORT als tallers internivell

Benvolgudes famílies de l’escola de Pràctiques, durant aquest primer trimestre les nenes i els nens de cicle inicial han passat per l’hort a l’activitat dels tallers internivell dels divendres a la tarda.

Amb l’ajuda de l’Aleix hem posat en marxa l’hort ecològic de l’escola traient males herbes, regant, plantant plantes aromàtiques i també plantant cebes, cols i enciams o sembrant enciams. A més també hem preparat una jardinera per a cada classe amb un hort miniatura per tal de veure com creixen les nostres plantes dia a dia!
Amb la Lourdes també hem sembrat remolatxes, espinacs i pèsols a l’hortet que hi ha a l’entrada de l’escola!
Ara ja estem a punt per les vacances i hem decidit que guardaríem les nostres jardineres a l’hort aixi tindran força llum del sol i aigua. Els consellers i les conselleres verdes de cada classe han sigut els i les encarregades de fer-ho.
Us deixem un recull de fotografies d’aquesta activitat i estigueu ben atentes i atents, que ben aviat tindreu notícies d’un petit projecte que posarem en marxa al segon trimestre amb l’ajuda de l’Aleix.