AGRAÏMENT DE 6è AL DIRECTOR

Els alumnes de 6è entre altres activitats van elaborar un punt de llibre cadascú com una de les activitats realitzades en participar en l’homenatge a la poetessa Joana Raspall , en l’activitat anomenada “novembre poètic”.

Un dels punts de llibre més artístics elaborat per l’alumna de 6è A Anna Clua, se li va entregar al Director de l’Escola Josep Ramon Boix, com agraïment per ser un Bon Director, per acord de tots els alumnes de 6è.

Se li va entregar dintre d’un marc especial perquè el punt de llibre és en relleu, i així el podrà posar com a decoració el lloc on ell més s’estimi.
Cada alumne/a feia un disseny de punt de llibre especial triant una de les estrofes del poema “Pensaments” de la Joana Raspall, un poema preciós que reflecteix els bons sentiments de la gent.

Cada alumne/a també va regalar el punt de llibre elaborat per cadascú d’ells a un professor/a de l’Escola com agraïment per la dedicació d’aquest professorat envers la seva educació.