6è. DIA EUROPEU DE CONSCIENCIACIÓ DE L’ATURADA CARDÍACA 2017

Escola Pràctiques. Activitat: “Jornada europea sensibilització Aturada Cardíaca”.

Durant la setmana anterior, a la classe d’Educació Física, se’ls ha explicat als alumnes què representa el Dia Europeu de Conscienciació de l’Aturada Cardíaca. Es prepara en grups de tres alumnes una representació on un d’ells perd la consciència i dos aniran a ajudar-lo (l’actuació es fa segons nivell educatiu).

El dilluns 16 d’octubre a les 11’30h, tots els alumnes de primària, hem sortit al pati i hem fet la representació, tots alhora, davant els alumnes de parvulari.

En acabar hem dibuixat al terra el número d’Emergències 112. Tots els alumnes del centre, Educació Infantil i Educació Primària, es vam posar al damunt dels números i es vam fer una fotografia conjunta que es penjarà en el bloc de l’escola.

1. Conxi Parrilla

Excel.lent formació, moltes gràcies per ensenyar-nos tot el que fan a educació física, molts pares desconeixiem fins ara l’abast que té l’assignatura