5è. L’artista va a l’escola!

Des del 12 de gener fins al passat dijous 15 de febrer hem tingut la sort, de participar en el programa l’artista va a l’escola. Els alumnes i alumnes de cinquè hem fet un treball artístic amb fotografies dels mateixos alumnes i dels seus familiars. Aquestes fotografies, les hem enganxat en una capsa de cartró, que prèviament havíem decorat com una part de la casa. Ha estat un treball interessant i profund, ja que ens ha donat  l’oportunitat de coneix-nos millor. Des d’aquí,volem agrair la col.col·laboració de totes les famílies i sobre tot, la participació de la Silvia Iturria i de la Thais Salvat.

Si teniu curiositat, podeu visitar la instal.lació, que està muntada a l’entrada de l’escola. Aquí us deixem unes quantes fotografies de tot el procés.