1r – Ens inventem la nostra pròpia llegenda de Sant Jordi!

Benvolgudes famílies,

Durant aquest mes, els nens i nenes de primer han realitzat un taller superdivertit i creatiu on els alumnes han pogut fer volar la seva imaginació i han sortit unes llegendes fantàstiques a partir de la llegenda de Sant Jordi.
Primer que tot, vam recordar i llegir la llegenda original de Sant Jordi i, per grups, vam pensar com la podíem fer nostra. Cada nen i nena van triar quin personatge volia representar, van sortir dracs, princeses, cavallers, marietes gegants, panteres, fades, bruixes, dinosaures…

A la següent sessió, els alumnes es van posar a treballar de valent i es van inventar la seva pròpia llegenda. Després per grups la van representar amb titelles dels personatges que havien triat als seus companys/es de la classe.

A continuació podeu observar un seguit de FOTOGRAFIES de l’experiència viscuda!