Dossier d’inici de curs AFA i normes de funcionament de l’espai de menjador i activitats extraescolars

Comencem un nou curs amb energia i esperant tornar per fi a fer tot allò que podíem fer abans de la pandèmia.

Us adrecem aquestes línies per a saludar-vos i volem aprofitar l’oportunitat per a donar-vos la benvinguda, molt especialment a les noves famílies de l’escola. Esperem que us hi sentiu acollits i participeu en allò que sigui del vostre interès. Com cada inici de curs venim amb la il·lusió de treballar conjuntament amb la resta de la comunitat educativa per assolir un objectiu comú, el de formar persones lliures responsables i solidàries i sobretot felices.

Actualitzat 1 de febrer de 2024

Inici de curs AFA 2022-23

Creiem fermament en l’escola pública i de qualitat i la igualtat d’oportunitats per a totes les nenes i nens. És per això que des de fa dos cursos formem part activament de la xarxa d’AMPA d’escoles públiques de Tarragona. L’educació s’ha d’entendre com una inversió clau a la societat i no com una despesa.

La junta de l’AFA la formem FAMILIARS d’alumnes que intentem aportar el nostre gra de sorra al projecte de l’escola. Totes les famílies associades, som AFA i totes podem col·laborar, no cal ser membre de la junta per a participar i col·laborar activament.
A l’Assemblea General de l’AFA us explicarem el nostre funcionament i les diferents comissions existents. Esperem la vostra participació i col·laboració!

Aquest curs ens hem proposat acostar-vos encara més les activitats que realitzem, per la qual cosa la participació de tots vosaltres serà més important i enriquidora que mai.
Amb aquest objectiu, durant el curs passat, vam continuar amb canals de comunicació a través de les xarxes socials adaptant-nos a la nova nomenclatura de la nostra associació…

Finalment, no volem deixar passar aquesta oportunitat per animar-vos a participar i col·laborar amb l’AFA, fer ús de l’apartat d’AFA del web de l’escola, ja que anirem actualitzant-la, amb les activitats i informació de l’AFA.