Els de primer al MAMT

ELS ALUMNES DE 1r VAM ANAR AL MAMT A FER UNA VISITA PER CONÈIXER LES OBRES DEL MUSEU D’ART MODERN DE TARRAGONA. DESPRÉS ENS VAM CENTRAR EN UN ASPECTE: LES OBRES QUE TRACTEN DEL PAISATGE I PER FINALITZAR VAM FER UNA ACTIVITAT PLÀSTICA SOBRE… Llegeix més»

CANTATA AMICS DE PEDRA

L’alumnat de 4t ha participat en la Cantata Amics de Pedra. Ha estat una experiència inoblidable que vam poder gaudir el passat diumenge 23 de novembre al Teatre Tarragona.
Ha emocionat tothom i l’esforç ha valgut la pena . Moltes gràcies als… Llegeix més»

Els alumnes de 2n al MANT

El divendres dia 14 de novembre vam anar al Museu Arqueològic de Tarragona i les monitores es deien Mar i Silvia. En arribar ens van explicar quatre llegendes mitològiques de Medusa, d’Hèrcules, de Proserpina i Plutó, d’Apolo i Dafne. Després ens vam dividir… Llegeix més»

COLÒNIES 4t

Els alumnes de 4t, vam anar de colònies a Can Rigol – Begues al Barcelonès.
L’eix central de les colònies va ser l’estudi del Sistema Solar i saber conviure.
Vam conèixer al matemàtic, científic i astrònom Keppler, vam fer una gimcana sobre el Sistema solar i un… Llegeix més»

Panellets – P5

HEM FET PANELLETS!!
MMMMM….
Les nenes i els nens de P-5, hem fet panellets!!!
Hem barrejat els ingredients: ametlla, sucre, patata, ou i llimona.
I amassant, amassant…. boletes petites hem guarnit. I…al forn!!!
Els nostres amics de p-3 i p-4 ens han visitat, i els hem ensenyat com es fan… Llegeix més»

Albereda Santes Creus – 2n

El 16 d’octubre els alumnes de 2n vam anar d’excursió a l’albereda de Santes Creus. Després d’esmorzar,vam recollir i aprendre diferents fulles i les vam calcar al quadernet que ens havien donat els monitors.
Al mig del bosc el “Xiqui”, el monitor, va fer sonar uns… Llegeix més»

AULA DE PATRIMONIO

“El programa AULA DE PATRIMONIO del Grupo de Ciudades Patrimonio de la Humanidad pretende que el alumnado que vive y estudia en las 15 ciudades del estado español que son patrimonio Mundial aprenda a conocer y valorar el patrimonio de la propia ciudad  y el… Llegeix més»