P-5 & 3rd English Day

This course our P-5 and 3rd graders are participating in an exchange with the 2nd graders of Pau Vila, belonging to the English Day project.

Due to the Covid situation we are doing it virtually.

Our first exchange is a presentation video with all the students introducing themselves.

Hope you like it!

Aquest curs els nostres alumnes de P-5 i de 3r de primària participen en un intercanvi amb l’escola Pau Vila pertanyent al projecte English Day.

Degut a la situació excepcional per la Covid, aquest projecte es fa de manera virtual.

El nostre primer intercanvi és un vídeo dels alumnes de P-5 i 3r on es presenten i donen una mica d’informació d’ells/elles mateixos/es.

Esperem que us agradi!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *